Elérhetőségeink
- 5700 Gyula, Külterület 0662/26 (Bicere utca)
- GPS: 46.654168, 21.234099
- +36 66 998 411
- idopont@sanitaskozpont.hu
- info@sanitaskozpont.hu
-
H-K-SZ-Cs: 08:00-20:00
P: 7:00-19:00
SZ-V:ZÁRVA
Jelenleg hatályos általános szerződési feltételeinket az alábbi gombra kattintva tudja megtekinteni.
A MINÁR Kft., mint Szolgáltató (a továbbiakban, mint „Szolgáltató”), valamint a Szolgáltatást igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban, mint „Ügyfél”), a továbbiakban együttesen, mint Felek között, ellenkező tartalmú írásbeli megállapodás hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az irányadóak.
A Szolgáltató neve: MINÁR KFT:
Székhelye: 5700 Gyula, Külterület 0662/26/A.
Postacíme: 5700 Gyula, Külterület 0662/26. hrsz.
Telephelye: 5700 Gyula, Külterület 0662/26. hrsz.
Adószáma: 23125104-2-43
Cégjegyzékszáma: 01-09-306498
Bankszámlaszáma: 53900052-16000346
Képviselője: Bondár Attila ügyvezető
E-mail címe: info@sanitaskozpont.hu
Hétfő – Kedd – Szerda – Csütörtök: 11 – 19 óráig
Péntek: 7 – 19 óráig
Szolgáltató az egyéb módon kezdeményezett időpontfoglalásokból fakadó hibákért felelősséget nem vállal.
Az időpont-foglalás a Szolgáltató szóbeli vagy írásbeli vissza igazolásával válik érvényessé.
A Szolgáltató vállalja, hogy az árlistában bekövetkezett változásokat haladéktalanul közzéteszi. A Szolgáltató által végzett szolgáltatások tárgyi adómentesek, azokat ÁFA nem terheli.
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy egészségpénztári kártyás fizetés csak a kártya tulajdonosaként, vagy a tulajdonos kedvezményezettjeként lehetséges.
A Szolgáltató által elfogadott egészségpénztári kártyaszolgáltatók listája a Szolgáltató honlapján sanitaskozpont.hu. megtalálható.
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy átutalásos fizetésre csak előzetes egyeztetést követően ügyvezetői engedéllyel van lehetőség, illetve abban az esetben amennyiben erről a Felek között külön szerződés rendelkezik.
Kuponnal, vagy utalvánnyal történő ellátás során a kupon, vagy utalvány képviseli az igénybe venni kívánt szolgáltatást és egyben fizetőeszközként szolgál. A Szolgáltató kizárólag abban az esetben tudja beváltani a kupont, vagy utalványt, amennyiben az még érvényes, illetve, ha azt az Ügyfél a vizsgálatra eredetiben magával hozza és átadja a Szolgáltató munkatársainak.
30. Az Ügyfél köteles a jelen Megállapodásban rögzített díj Szolgáltató részére, határidőre történő megfizetésére. 31. Az Ügyfél köteles a Szolgáltatót személyes, illetve cégadataiban bekövetkezett változásokról haladéktalanul, de legkésőbb soron következő vizsgálat/kezelés megkezdéséig írásban tájékoztatni. 32. Amennyiben az Ügyfél az előre egyeztetett vizsgálati/kezelési időpontban nem tud személyesen megjelenni, saját akadályoztatását köteles a lehető legrövidebb időn belül a Szolgáltató felé jelezni. 33. Az Ügyfél jogosult a Szolgáltató által nyújtott szakszerű Szolgáltatás igénybevételére, amennyiben annak díját jelen ÁSZF díjfizetésre vonatkozó előírásainak megfelelően megfizeti. 34. Az Ügyfél köteles a jelen ÁSZF rendelkezéseit a Szolgáltatás igénybevétele előtt megismerni, és az igénybe vett Szolgáltatás Szolgáltató általi teljesítése során annak megfelelően eljárni. 35. Az Ügyfelet az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény 2. Címében (fejezetében) rögzített jogok illetik meg.
36. Amennyiben az orvos döntése alapján indokolt, a Szolgáltató meghatározott időtartamra (rendszerint 24 órára) Holter EKG, illetve ABPM (24 órás vérnyomásmérő készülék) mérésére szolgáló készüléket ad kölcsönbe az Ügyfélnek, melyet az Ügyfél a Szolgáltatóval egyeztetett időtartamra kölcsönvesz. Az eszközt az Ügyfél kölcsönbe kapja, a meghatározott célból és időtartamra, melyet a határozott időtartam lejártával köteles a Szolgáltatónak visszaadni. Az átvett készülék a Szolgáltató tulajdonát képezi. Az eszközt az Ügyfél hibátlan és rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban összes tartozékával együtt köteles a Szolgáltatónak visszaadni.Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az eszköz visszaszolgáltatásának elmulasztása büntetőjogi felelősséget von maga után.
A Szolgáltató szolgáltatásait az Ügyfél egyéni elhatározása, saját döntése alapján veszi igénybe. Ügyfél tudomásul veszi, hogy minden orvosi beavatkozásnak, kezelésnek van kockázata, és mindazt a kockázatot, amelyért az orvos nem tehető felelőssé, a betegnek kell viselnie. Az egyes Ügyfeleknél a gyógyulás menete és időtartama eltérő lehet, vagy az átlagostól eltérhet.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a következményekért, amelyek az Ügyfél a szerződésből – így jelen ÁSZF-ből is- eredő kötelezettségei megszegéséből adódik, vagy abból, hogy az orvosok és az ellátásban közreműködők egyéb, gyógyulással illetőleg a gyógykezeléssel kapcsolatos utasításait nem tartja be, az előírt gyógyszert nem szedi be vagy, nem az orvosi rendelvénynek megfelelően szedi, illetőleg az előírt terápiát nem az orvosi rendelvénynek megfelelően alkalmazza.
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben vizsgálat(ok) céljából mintavételre került sor, azonban az eredményekért nem jelentkezik a mintavételt követő időszakban az eredmények várható elkészültének idejéig, a Szolgáltató nem vállal felelősséget az elmaradt terápia miatti esetleges egészségkárosodásért.
A Szolgáltató minden tőle elvárható lépést megtesz azért, hogy az ellátás során érvényesüljenek a jogszabályban foglalt, vagy egyéb szakmai szabályok, így különösen a tudomány mindenkori állását tükröző és bizonyítékokon alapuló szakmai irányelvek, ezek hiányában a megalapozott, széles körben elfogadott szakirodalmi közlésekre, vagy szakmai konszenzusra támaszkodó szakmai ajánlások, valamint azért, hogy a szolgáltatása a rendelkezésre álló erőforrások optimális felhasználásával szakmailag hatásosan nyújtható legyen.
A Szolgáltató az egészségügyi szolgáltatások nyújtása során kezeli az Ügyfél személyes (különleges) adatait, melynek megfelelően a Szolgáltató adatkezelőnek minősül. A Szolgáltató által végzett adatkezelési tevékenységet részletesen az Adatkezelési Tájékoztató elnevezésű dokumentum tartalmazza. Az Adatkezelési Tájékoztató, annak mindenkor hatályos változata mindenkor elérhető a Szolgáltató telephelyén (recepción, váróhelyiségében) és a sanitaskozpont.hu elnevezésű honlapon.
A Szolgáltató elkötelezett az Ügyfelek személyes adatainak legmagasabb szintű, jogszabályban rögzített védelme iránt, kiemelten fontosnak tartja az Ügyfelek információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A Szolgáltató a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, amely a személyes adatok biztonságát szolgálja. A Szolgáltató valamennyi adatkezelést minden esetben a hatályos jogszabályokban foglaltak maradéktalan betartásával, így különösen a GDPR-ban, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben valamint a 1997. évi XLVII. törvény az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló törvényben foglaltaknak megfelelően végzi.
A Felek kötelezik magukat arra, hogy védik és őrzik, üzleti, orvosi titokként bizalmasan kezelik a szolgáltatás teljesítése során tudomásukra jutott adatokat, bizalmas adatokat, információkat, bizalmas információkat, dokumentumokat, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy azok védelmét biztosítsák.
A Felek a bizalmas adatokat, bizalmas információkat csak a szolgáltatás teljesítése céljából használhatják fel, a tudomásukra jutott adatokat, információkat pedig csak a másik Fél előzetes írásbeli hozzájárulásával hozhatják nyilvánosságra, kivéve, ha a közlésre jogszabály kötelez.
A fenti titoktartási kötelezettség a Szerződés fennállta alatt és annak bármely okból történő megszűnését követően is korlátlan ideig hatályban marad.
Hazánkban az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (GDPR), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény (Eütv.) valamint az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény (Eüak.) tartalmaz előírásokat az egészségügyi adatok kezelésének, az egészségügyi dokumentációról való másolatkészítés és a leletközlés szabályairól. A Szolgáltató ezen tevékenysége közben ezen jogszabályokban foglalt irányelveket tartja szem előtt.
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy vizsgálati eredmény, illetve az Ügyféllel összefüggésbe hozható egészségügyi információk telefonon történő közlésére nincs lehetőség. Kivéve, ha az adatközlés az Ügyfél vagy más természetes személy létfontosságú érdekeinek védelméhez szükséges, és ha az Ügyfél fizikai vagy jogi cselekvőképtelensége folytán nem képes az adatközléshez való hozzájárulását megadni. A telefon útján történő adatközlés kizárólag az Ügyfél által előzetesen megadott telefonszámon, az Ügyfél személyazonossága ellenőrzését, személyazonosítását követően történhet. Amennyiben az adatközlést harmadik személy kéri, úgy a Szolgáltató jogosult kérni a harmadik személytől, hogy személyazonosságát és a létfontosságú érdek meglétét hitelt érdemlően igazolja. Ennek hiánya esetén a Szolgáltató jogosult az adatközlést megtagadni.
A Szolgáltató az Ügyfél diagnosztikai leleteit (laboreredmény, MRI lelet, RTG lelet) e-mail útján küldi meg az Ügyfélnek az általa megadott e-mail címre. A diagnosztikai lelet a Szolgáltató által küldött email titkosított csatolmánya, mely az Ügyfél részére átadott kód megadásával nyitható meg. A Szolgáltató nem tartozik felelőséggel semmilyen olyan kárért, jogkövetkezményért, amely abból származik, hogy az Ügyfél illetéktelen személy részére hozzáférhetővé tette az általa megadott email címhez tartozó emailfiókot, és/vagy a kódot. A Szolgáltató felelősségét e tárgyban kifejezetten kizárja.
Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térrel kapcsolatos részletes szabályokról szóló 39/2016. (XII.21.) EMMI rendelet alapján június 1. napjától törvényi kötelezettségünk van az adatfeltöltésre az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térbe. Az egészségügyi ellátás során keletkezett, a jogszabályokban felsorolt egészségügyi dokumentumok, adatok továbbításának megtagadására az Intézménynek nincs lehetősége.
Az egészségügyi felhő hatékony és azonnali információcserét tesz lehetővé a köz- és magánellátást nyújtó egészségügyi szolgáltatók között, elősegíti a rendszer átláthatóságát, így biztosítva a legmagasabb szintű támogatást az ellátottak részére. Az állampolgárok hatékonyabb ellátása minden egészségügyi szolgáltató közös célja kell, hogy legyen, függetlenül attól, hogy magát az ellátást közfinanszírozott vagy közfinanszírozással nem rendelkező intézményként nyújtják.
A feltöltött adatok hozzáférését korlátozhatja az EESZT lakossági ügyfeleknek szóló honlapján, ügyfélkapuval történő bejelentkezést követően az Önrendelkezés opció egyéni beállításával.
A digitális önrendelkezés keretében mindenkinek lehetősége nyílik, hogy a www.eeszt.gov.hu portálon keresztül, vagy bármely kormányablak ügyintézőjénél nyomon kövesse, ki és mikor kért hozzáférést az EESZT-ben rögzítésre került adataihoz. Beállíthatja, hogy értesítést kapjon a személyéhez kapcsolt új adatok bekerüléséről, és amennyiben indokoltnak érzi, korlátozásokat és engedélyezéseket határozhat meg a lekérdezőre vagy egyes adatokra vonatkozóan. Ha Ön nem él ezzel a lehetőséggel, akkor a jelenleg is élő korlátozások lesznek érvényben.
További információért kérjük keresse fel az EESZT hivatalos információs portálját:
Felhívjuk figyelmüket, hogy telefonvonalunk túlterhelt.
Előfordulhat, hogy csak többszöri próbálkozásra sikerül elérniük Központunkat. Amennyiben a bejelentkezésben fennakadást tapasztalnak, kérjük használják a webes időpont foglalási lehetőséget, vagy küldjék el elérhetőségüket emailben az info@sanitaskozpont.hu címre és kolléganőink, amint tudják visszahívják Önöket.
Köszönjük a megértést és a türelmet